Vi har alla blod på våra händer. Förutom jag.

Jag kommer att blogga om min resa senare... Men inte nu. Nu kommer istället ett boktips på en otroligt bra serie! Den första boken heter Cirkeln, den andra heter Eld och den tredje som inte kommit ut ännu heter Nyckeln. I alla fall, böckerna handlar om några förstaringare som upptäcker att de är häxor och sen får man följa med i deras liv och hur de handkas med sina krafter etc. och detta var världens sämsta beskrivning ever men ge böckerna en chans, de är fett spännande och man lever sig väldigt lätt in i handlingen och sträckläser. Detta må nog vara några av de bästa böckerna jag någonsin läst, jag svär, läs dem innan du glömmer bort att jag någonsin skrivit detta...


Kommentarer
Postat av: Vendela <3

Jag vet de böckerna äger!! Jag har dock bara läst första och då lyder min fråga... Har du andra? Om inte måste jag köpa den :)

2012-05-20 @ 13:59:49
URL: http://looveemee.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0