Tre små gummor skulle ut och gå

Eftersom alla skriver låttexter som rubriker valde jag att också göra det! ÅH jag är cool.
I alla fall!
Idag var den stora dagen aka konfirmation. Det började med att jag steg upp den omänskligt tidiga tiden klockan cirka kvart i nio och släpade mig ner till kyrkan en timme senare. Efter några repetitioner och en Funky Chicken + Niema Niema slog klockan tolv och vi stegade in i kyrkan med knytnävarna i varandras ryggar och armbågarna i varandras höfter. Vi satte oss på våra stolar och själva gudstjänsten tog sin början och därefter sitt slut. Det hela slutade i stor kalabalik med en gruppkram där ingen av oss kunde andas och när jag lämnat min kåpa och Gustaf skrivit på min tröja gick jag hem, övergiven av mina släktingar. Jag ringde fyra av dem men ingen svarade, jag började nästan fundera på om de undvek mig men fick snabbt svar på tal då jag klev in genom min dörr och skrek "heejjj" och fick tillbaka "heejjj" av x antal.
Efter ett tag började presentöppningen och då fick jag:
-En klocka
-Ett halsband
-Tre armband (ett berlockarmband)
-Trådlös grej som gör att man kan lyssna på musik på stereon från iPoden
-bose-hörlurar
-iPad
Väldigt nöjd och glad över dagen, haft supermysigt med bådde konfagrupppen och släkten efteråt!
Tröjan 


Nattvarden


Efteråt (jag står längst till vänster och ser allmänt halvsovande ut)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0