Och nej!

Jag har inte slutat blogga! Inte för att någon läser min blogg så att någon skulle märka det men ändå.
Jag har tagit en paus och kommer antagligen att fortsätta en stund med den pausen, det har varit lite jobbigt den senaste tiden så vi får se när jag fortsätter att blogga igen.
Men nu ska jag gå och fräscha till mig för dagen som sedan antagligen kommer att övergå i halvliggandes framför TV:n. Är fortfarande sjuk, så jag är hemma från skolan. Blev sjuk på konfalägret på Åland också så mitt påsklov har tillbringats nerbäddad med feber och hostattacker. Wow, avundsjuk?
Nej ärligt talat så börjar jag bli lite bättre idag så jag tänkte klä mig i hundra ylletröjor och gå en liten promenad i det sköna vårvädret idag! Jag menar sol och tolv grader är lite för lockande än att låta en förkylning hindra mig. Dessutom är det säkert bra om jag rör mig lite så det får vi se hur det blir.
î värd att lyssna på!

Kommentarer
Postat av: Emma ;D <3

Åh! Dat låt! :D

Älskar deeeeeen :D

2012-05-14 @ 15:55:05
URL: http://www.photographh.bloggplatsen.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0