Stallet, o stallet igen!

Helluu alla :)
I morse gick jag upp tidigt för att följa med mamma till stallet o träffa Anna vilket jag också gjorde. Jag satt där o frös i ca 2 timmar, sedan åkte vi hem o nu är jag här :D
Men snart blir det stallet än en gång. Dressyr, jag ska ha Gibson. Jag ser faktiskt verkligen fram emot det, Gibson är väldigt rolig i dressyr och jag hoppas att vi ska ha skänkelvikningar... Nej men ärligt, gud vad jag längtar till ridpasset! :D
Kommer att berätta om det senare!
Men nu ska jag äta min nötkräm and I'll see you lateeeerr! c;
YUM

Kommentarer
Postat av: Alice

Ja, funderar på den :D<3

2011-11-12 @ 16:17:52
URL: http://connoz.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0