Katolska kyrkan o en massa annat

Hellu hellu i lingonskogen
Yes, äntligen fredag. Vilka här ska se på idol? Jag ska i alla fall :D
Idag var vi på studiebesök i katolska kyrkan där vi träffade syster Ingrid, en lustig prick.
Sen gick jag på stan med Natta, Petra o My. :)
Jag hade tänkt köpa en ursnygg klänning på vero moda men... Jag märkte då att jag glömt pengarna hemma *såklart, suck* Så det är bara ut igen imorgon...
Förövrigt hade jag kul idag, jag o My gick typ runt och kände på allt som var mjukt... hoho.. c':
Jaa, förutom att jag håller på att bli sjuk var denna dagen bra c;
Imorgon blir det stallet då, jag tror vi ska ha dressyr och jag kommer antagligen att skriva om det ridpasset sedan :D Men nu är det inte i morgon och jag har tråkigt så jag försöker fundera ut något att göra... Hmm...
..Ja ja, tills vidare hare gött

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0