Horseshow och huvudvärk

Hellu där!

Har varit sjuk - usch, därför har jag itne varit något vidare aktiv. Huvudvärk o ont i halsen. Men nu är jag väl ganska så frisk så nu väntar jag bara på att åka till Horseshow! c; Yep yep, kulkul (:
Egentligen skulle jag väl ha ridit idag, hästbyte, jag hade fått Estrella, dressyr. Men eftersom jag just varit sjuk + att jag hade antagligen inte hunnit eftersom det är horseshow hoppade jag över det.
Så nu sitter jag här, helt uttråkad och en pyttehuvudvärk men det hindrar mig icke från att gå på HS :'D
Jag har längtat hela året för detta (speciellt mässan) så jag tänker inte låta ett fånigt huvud stoppa mig från att gå på
det! Hoho
Allefall. Nu ska jag gå o göra i ordning mig! HARE GÖTT C:

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0