Äntligen hemma efter en inte speciellt lugn dag

Hahah, jag som hade trott att jag skulle få en skön dag då jag kunde slappa och göra sånt som jag tyckte var nödvändigt men ooh så fel jag hade!
Det började med att morbror o hans fru kom förbi med Angie (deras toypudel) och så skulle vi alla (de + jag & mamma) äta lunch nere hos mormor som bor cirka hmmm få seee nuuuu 25 meter ifrån oss.
Efter det gick vi till kyrkogården och satte ett ljus för min morfar (fars dag idag ju).
Men Angie frös (även fast hon hade en camoflagejacka med pälskrage hihih) o efter ett tag gick vi hem.
Efter det åkte jag och mamma till Gränby för att vi skulle köpa VÄRLDENS finaste klänning på veromoda men så klart, fanns den inte där! :(
Sånt händer o fötter men ska kolla om den finns kvar i Mariestad.
Efter en stund åkte vi hem och åt middag hos mormor.
Sen, gick vi hem, o nu sitter jag här och lyssnar sönder en gammal låt aka Decoy Woman.
Såå jaa, lyssna på den om ni vill! ;)
Nej nu ska nog jag ta o göra nåt vettigt av min dag... Som att måla naglarna! Jag ska försöka mig på water marble en gång för alla, ni får se hur det blir sen... Uhhu :$

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0