Mariecity åh skumtomtefudge

Ja, nu sitter jag här, framför en bärbar dator i the Hallbäck's kök. Jag väntar på att omröstningen på idol ska börja. Julia är fortfarande på nån utbytesgrej i Danmark o kommer hem i natt typ klockan fyra HA HA jag slår vad om att hon kommer babbla (alltså, gå i sömnen o säga något för att sedan peka på x-boxen o gå o lägga sig)!
Och Madde har såklart bakat typ 7 sorters julgodis eller något, polkabräck, jordnötsbräck, nåt som ser ut som marknadsfudge, rocky road, limechoklad, skumtomtefudge, skumtomtefudge med polka, knäck och kanderade apelsinskal. Okej, det var 9, men sak samma!
Skumtomtefudgen var gjord på skumtomtar och vit choklad. Så ni kan tänka er, det räckte med en tugga och sen BAEM död. Men det var gott.
Tydligen var jag inte ensam av att tycka att det var gott. Min hund aka Lassie är i perfekt soffbordshöjd och vad hade vi gjort om inte det var att glömma fudgen på en tallrik på bordet. Det gick några minuter och sedan hörde vi ett slafsande ljud och fatet var rent.
Mjaa om Lassie klarade att äta en halv Paradis-ask klarar han nog några fudge och bräck. EHUMEHEH :$


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0