Dag 1

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig. 

1 Jag är väldigt lätt irriterad

2 Jag har världens mest varierade musiksmak

3 Jag är beroende av Guns N' Roses

4 Ibland är jag rädd för att somna eftersom jag alltid drömmer hemska, riktigt hemska mardrömmar så jag håler mig vaken med hjäp av godis, böcker och min iPod

5 Jag är otroligt självkritisk

6 Jag är typ den blödigaste som finns, efter ca 15 minuter i Titanic hade jag bölat typ 4 gånger

7 Ibland drömmer jag om att jag bodde i New Dogy (Animal Crossing) jag vet jag är en tönt

8 Jag hatar att laga mat och baka, jag gillar bara att äta den sedan

9 Varje gång jag är i stallet tappar jag bort någonting, som t.ex. min jacka med mitt busskort i

10 Jag har en tendens att skämma ut mig

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0